Kolejny wpis podsumowujący poprzedni rok to ulubieńcy pielęgnacyjni. Muszę przyznać,  że miałam sporą zagwostkę, jakie kosmetyki wybrać do tego wpisu. Postawiłam jednak na produkty, które naprawdę się wyróżniły i zasłużył na miejsce na tej liście. Gotowi na 8 najlepszych kosmetyków?  Jeśli tak, to koniecznie ze mną zostańcie. 

Uriage żel do demakijażu z szarotką alpejską

URIAGE  ŻEL DO DEMAKIJAŻU Z SZAROTKĄ ALPEJSKĄ

Żel miałam okazję poznać dzięki boxom PB. Muszę powiedzieć, że to najlepszy produkt do twarzy, którego miałam okazję używać w 2023 roku. Zabrałam go nawet ze sobą na wakacje i absolutnie nie żałuję tej decyzji. Kosmetyk jest bardzo skuteczny, bo zmywa i pielęgnację razem z kremem spf, ale również makijaż. Skóra jest dobrze oczyszczona, odświeżona, a przede wszystkim brak na niej podrażnienia i wysuszenia. 


Lirene nawilżający krem ochronny spf 50

LIRENE NAWILŻAJĄCY OCHRONNY KREM DO TWARZY SPF 50 

2023 rok zdecydowanie należał u mnie do testowania kremów spf. Pierwszy ulubieńcem z tej kategorii jest u mnie krem spf 50 lirene. Bardzo lubię go za to, że ma kremową konsystencję, ale bardzo dobrze się wchłania. Wykończenie daje satynowe, ale twarz nie świeci się po aplikacji ani w ciągu dnia. 




Loreal Revitalift Clinical spf 50

LOREAL REVITALIFT CLINICAL SPF 50 

Odkąd krem z filtrem stał się moim must have w pielęgnacji skóry, nie wyobrażam sobie po prostu go nie mieć w swojej kosmetyczce. Przetestowałam trochę produktów z tej materii w tym roku, ale sądzę, że największe wyróżnienie zasługuje spf Loreal. W jego przypadku wielkim plusem jest lekka konsystencja, która wchłania się ekspresowo i daje satynowe wykończenie na twarzy. Dodatkowo krem świetnie nadaje się pod makijaż i nie ma problemu z tym, aby trzymał się on na twarzy przez cały dzień razem z makijażem. Mam też tę zaletę, że nie świeci się w ciągu dnia i spokojnie można go replikować bez obaw, że zacznie się rolować na twarzy.



HAGI SMART D KREM MASKA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY


HAGI SMART D KREM MASKA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY

Krem Hagi poznałam dzięki testom z wizaż.pl, a kolejne opakowanie kupiłam sama. Ten produkt to dosłownie must have przy pielęgnacji retinolem lub kwasami. Świetnie nawilża i odżywia skórę, ale przede wszystkim super koi wszelkie podrażnienie i zaczerwienienia na skórze. Cera wraca dzięki niemu do stanu idealnego. 


Loreal Revitalift Filler serum do twarzy 1.5% kwasu hialuronowego



LOREAL REVITALIFT FILLER SERUM DO TWARZY 1.5% kwasu hialuronowego

W 2023 roku testowałam wiele różnych produktów z kategorii serum, ale wybór ulubieńca absolutnie nie był dla mnie trudny. Serum Loreal super sprawdziło się nie tylko w mojej codziennej pielęgnacji, ale również do pielęgnacji warstwowej przy retinolu, kiedy potrzebowałam ukojenia i nawilżenia. Serum świetnie też napina i ujędrnia cerę. Przyznam, że ten produkt chyba najbardziej się wyróżnił u mnie, więc warto, żeby wylądował w ulubieńcach. Na szczęście mam jeszcze jedno opakowanie tego serum na zapasie, więc będę mogła do niego jeszcze wrócić. 


BIELENDA SUPREMELAB LIFTINGUJĄCA MASECZKA DO TWARZY Z KWASEM HIALURONOWYM

BIELENDA SUPREMELAB LIFTINGUJĄCA MASECZKA DO TWARZY Z KWASEM HIALURONOWYM


Kosmetyki Bielenda SUPREMELAB to marka, która od dłuższego czasu mnie interesowała. W końcu zamówiłam swój pierwszy produkt i naprawdę jestem pod wrażeniem. Maska liftingujaca oprócz tego, że nawilża skórę bardzo dobrze, to dodatkowo rozświetla, wygładza i napina twarz. Bardzo mi się podobał ten efekt i sądzę, że byłby to też super efekt pod makijaż przed większym wyjściem. 




ORGANIQUE BASIC CARE FACE MASK DETOX GREEN CLAY


ORGANIQUE BASIC CARE FACE MASK DETOX GREEN CLAY

Maska ORGANIQUE to mój pierwszy kosmetyki tej marki, ale byłam z niej super zadowolona. Maska po nałożeniu zaczyna lekko grzać skórę, ale nie jest to absolutnie efekt podrażnienia tylko delikatnego, relaksującego ciepła. Oczywiście oprócz tego, że daje delikatny efekt rozgrzewania, świetnie oczyszcza skórę, wygładza i ściąga pory. Moim zdaniem to super maska dla każdej skóry. 




ONLYBIO HAIR IN BALANCE ODŻYWKA PROTEINOWA, ONLYBIO HAIR IN BALANCE ODŻYWKA EMOLIENTOWA

ONLYBIO HAIR IN BALANCE ODŻYWKA PROTEINOWA&EMOLIENTOWA 

Odkąd zaczęłam być włosomaniaczką w jakimś sensie, to używam sporej ilości różnych produktów do włosów. Jedne są lepsze, drugie gorsze. Chciałabym jednak w tym roku wyróżnić odżywki onlybio. To one zrobiły na mnie największe wrażenie, ponieważ idealnie sprawdzały się u mnie w metodzie OMO. Włosy zawsze na były dobrze odciążone, ale nie obciążone. Dodatkowo były pełne blasku, a efekt tafli naprawdę był gwarantowany dokładnie jak przy kosmetykach Bioelixire Istota Natury. Mam nadzieję, że w 2024 uda mi się zużyć sporo moich zapasów i wrócić do tych odżywek. 


Loreal ELSEVE HYALURON PLUMP SERUM NAWILŻAJĄCO-WYPEŁNIAJĄCE

LOREAL ELSEVE HYALURON PLUMP SERUM NAWILŻAJĄCO-WYPEŁNIAJĄCE 

Serum Loreal w moim przypadku super sprawdza się jakoś odżywka bez spłukiwania, ponieważ włosy nie są obciążone, ale są super nawilżone i odżywione. To serum daje mi też to, że moje włosy są pełne blasku i zastępują typową odżywkę, kiedy nie mam ochoty na bardziej skomplikowaną pielęgnację. Dodatkowo serum super sprawdza się też przy suszeniu włosów. 




I tak prezentuje się lista wszystkich ulubieńców pielęgnacyjnych 2023. Muszę przyznać,że ciężko było mi wybrać najlepsze kosmetyki,ale musiałam dokonać wyboru tych,które zrobiły na mnie największe wrażenie. Jak widzicie, każdy produkt jest tutaj wyjątkowy. Nie ma tylko kosmetyków do ciała, bo tutaj akurat nic szczególnie mnie nie zachwyciło.


Dajcie znać,jacy byli wasi ulubieńcy 2023.


3 komentarze:

  1. Sporo kosmetyków z L'Oreal :) Sama raczej rzadko sięgam po ich pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic nie znam :) Jedynie w zapasach mam spf z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.