W pierwszym wpisie w nowym tygodniu przychodzę do was z naprawdę wyjątkowym open boxem. Pure Beauty postawiło mnie rozpieścić zestawem zimowych kosmetyków do pielęgnacji  od marki Mixa. Ciekawi, co znalazłam w środku? To koniecznie ze mną zostańcie.

Pure Beauty box Mixa

Jak zawsze muszę wspomnieć kilka słów o grafice pudełka, która jest może minimalistyczna, ale idealnie wpisuje się w trend zimowej pielęgnacji oraz self Care, o które warto dbać nie tylko w lutym,  ale przez cały rok. 



Pure Beauty box Mixa

Zawartość boxa jest naprawdę zacna, jak same widzicie. Przyznam, że aż takiej ilości dobra się nie spodziewałam. Bez zbędnego gadania przechodzę do prezentacji.  


MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT, MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT UREA CICA REPAIR

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT MULTIFUNKCYJNY KREM ODBUDOWUJĄCY

Ten krem ma aż kilka funkcji, bo nadaje się do twarzy, ciała i dłoni. Przyznam, że jak nie jestem fanką takich produktów, tak ten jest naprawdę wyjątkowy moim zdaniem. Słyszałam o nim wiele dobrego, więc chętnie włączę go do swojej wieczornej rutyny, bo myślę, że pomoże mi z podrażnioną i przesuszoną skórą na ciele.

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT UREA CICA REPAIR+ MULTIFUNKCYJNY KREM 

Krem  z mocznikiem podobnie jak ten ceramidowy nadaje się do twarzy, ciała i dłoni.  Przyznam, że przy mojej tendencji do przesuszenia na ciele zdecydowanie będzie świetnym rozwiązaniem. On w przeciwieństwie do wersji z ceramidami ma bardzo ładny zapach, który oczywiście nie jest intensywny. 


MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT BALSAM DO CIAŁA, MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT KREM DO RĄK

MXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT KREM DO RĄK

Krem do rąk na razie wyląduje w zapasach, ale ma dokładnie taką samą super konsystencję jak niebieski krem i sądzę, że równie świetnie będzie nawilżać moje dłonie. Myślę, że nawet przy największym przesuszeniu będzie niezastąpiony. 


MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT BALSAM DO CIAŁA 

Myślę, że ten balsam poleci do mojej mamy akurat, bo przy jej mega suchej skórze poradzi sobie śpiewająco z nawilżeniem i ukojeniem.  Dodatkowy atut to fakt, że jest bezzapachowy, więc nie ma zagrożenia, że mógłby ją uczulić w jakiś sposób. 


 I tak prezentuje się cała pudełka PURE BEAUTY we współpracy z marką Mixa. Przyznam, że zawartość naprawdę robi wrażenie. Mamy aż dwa spore kremy do twarzy, ciała i rąk, super krem do rąk i balsam do ciała. Jestem tym zestawem naprawdę zachwycona i czuję się zachęcona do tego, aby zadbać o swoje self care nie tylko w lutym, ale również przez cały rok. 

4 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.