Witajcie w nowym wpisie. Dzisiaj przychodzę do was z open boxem pudełka Clean Girl od Pure Beauty. Przyznam, że PB  zawsze potrafi mnie zaskoczyć czymś ciekawym. Tym razem opowiem wam, czy jest idea Clean Girl i jakie kosmetyki znalazłam w boxie. 

#garnier #skincare #haircare #haircolo #cleangirl

[współpraca reklamowa]

Pure Beauty box clean girl

Pielęgnacja w stylu clean girl podbija serca na całym świecie. Dołącz do naszej akcji i wypróbuj rozwiązania, które odmienią twoją rutynę.

CLEAN GIRL SKIN to idealnie oczyszczona cera o naturalnie wydobytym blasku, uzyskana odpowiednią pielęgnacją (nie makijażem!.)

Z pomocą w osiągnięciu takiego efektu przychodzi nam podwójne oczyszczanie skóry (double cleansing) od GARNIER: 

#1 Oczyszczanie skóry płynem micelarnym, który dokładnie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia, takie jak kurz, pyłki, ale także filtry przeciwsłoneczne. 

#2 Umycie twarzy  żelem oczyszczającym, który dokładnie myje skórę, ale jednocześnie nie narusza jej bariery ochronnej. 

Jako dodatkowy krok służący nadaniu skórze blasku, przygotowaliśmy dla ciebie maseczkę na tkaninie z witaminą C. 

Stań się CLEAN GIRL razem z nami. 

Pure Beauty box clean girl środek



garnier vitamin c sheet mask, garnier nawilżająca emulsja oczyszczająca, garnier płyn micelarny 3w1

GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICELARNY 3W1 

Różowy płyn to już kultowy kosmetyk i wcale nie dziwię się, dlaczego jest taki popularny. Przekonałam się o tym na własnej skórze, używając tego kosmetyku. Wspominam go bardzo dobrze od drugiego opakowania i chętnie po ten produkt sięgnę, jak wykończę aktualny płyn. 

GARNIER PURE ACTIVE NAWILŻAJĄCA EMULSJA 

Jak tylko zobaczyłam parę miesięcy temu ten produkt w nowościach Rossmanna, byłam naprawdę ciekawa jego działania i wreszcie mam okazję wypróbować go na własnej skórze. Przyznam, że już lubię ten kosmetyk, bo  naprawdę super sobie radzi z domywaniem resztek pielęgnacji i makijażu. Mam nadzieję, że nadal tak będzie i będę mogła wam go spokojnie polecić. 

GARNIER SKIN NATURALS NAWILŻAJĄCA MASKA DO TWARZY Z WITAMINĄ C

Maskę z witaminą C bardzo dobrze znam i bardzo wam polecam. Świetnie nawilża skórę, wygładza i rozświetla. Oprócz tego maska jest też dobrze wycięta i dopasowana do twarzy. Nie znajduje w niej absolutnie żadnych minusów. 

garnier fructis goodbaye damage szampon, odżywka i krem bs blog kosmetyczny

CLEAN GIRL HAIR to włosy gładko zaczesane i maksymalnie wygładzone, najczęściej upięte w koczek, a jeśli rozpuszczone, to tak, by odsłaniały twarz.

Dlatego produkty GARNIER FRUCTIS GOODBAYE DAMAGE idealnie sprawdzą się dla CLEAN GIRLS: szampon dokładnie oczyści włosy, odżywka je wzmocni, a krem 10w1 pozwoli osiągnąć efekt wygładzenia, tak pożądany przy niskich gładkich upięciach w stylu CLEAN GIRL


GARNIER FRUCTIS GOODBAYE DAMAGE SZAMPON ODBUDOWUJĄCY

 Szampony marki Garnier od lat goszczą w mojej łazience i zdecydowanie są moimi ulubionymi drogeryjnymi kosmetykami. W końcu przetestowałam sporo wariantów i bardzo się cieszę, że poznam kolejną wersję. I jestem pewna, że sprawdzi się u mnie i do codziennego mycia i do helatowania włosów.

GARNIER FRUCTIS GOODBAYE DAMAGE ODŻYWKA ODBUDOWUJĄCA

Przyznam, że w swojej karierze włosowej nie miałam jeszcze okazji używać odżywki od marki Garnier, więc jestem ciekawa, czy się polubimy. Moje włosy bardzo lubią keratynę, więc liczę na super efekty. 


GARNIER FRUCTIS GOODBAYE DAMAGE KREM BEZ SPŁUKIWANIA 10W1

Odżywkę bs już znam i jestem naprawdę zadowolona z tego produktu jako fanka taki produktów do włosów. Włosy są dociążone, ale nie obciążone, a dodatkowo wygładzone i błyszczące. Zdecydowanie jest to świetny produkt i dzięki niemu goodhair day jest gwarantowany w moim przypadku. 


I tak prezentuje się cała zawartość boxa Clean Girl. Mamy tutaj kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz włosów. Są wśród w nich moi ulubieńcy, ale również nowości, które chętnie włączę do swojej pielęgnacji. 



2 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.