Marka onlybio w mojej pielęgnacji włosów to właściwie pewniaki, które zawsze się sprawdzają i nie miałam do nich żadnych zastrzeżeń. W mojej łazience gościła już maska do włosów średnioporowatych, szampon rypacz, odżywka emolientowa i proteinowa oraz słynna odżywka bs spłukiwania, dzięki której pokochałam tego typu produkty i dowiedziałam się, że naprawdę ma to sens w pielęgnacji. Dzisiaj przychodzę do was z produktami z linii hairycling, która jakiś czas temu podbiła drogeryjne półki. Jak u mnie wypadła? 


Opakowania

To, co zdecydowanie łączy wszystkie produkty onlybio to przyciągające wzrok opakowania. W przypadku linii haircyling również tak jest. Oprócz opisu produktu i sposobu użycia producent umieścił też na nich nuty zapachowe występujące w produktach. Muszę przyznać, że to bardzo fajny zabieg i niespotykany. 


onlybio haircycling szampon do włosów i skóry głowy

ONLYBIO HAIRCYCLING SZAMPON DO WŁOSÓW I SKÓRY GŁOWY 

Na pierwszy ogień idzie szampon do włosów i skóry głowy, który przypadł mi do gustu od pierwszego użycia, a dlaczego? 

Po pierwsze ma bardzo wygodne opakowanie w postaci tubki, z której łatwo i szybko można wycisnąć odpowiednią ilość szamponu bez obaw, że wylejemy za dużo. Drugi aspekt to fakt, że ten szampon to prawdziwy rypacz, który naprawdę porządnie oczyszcza włosy i skórę głowy, więc tutaj trzeba uważać.  Bardziej polecam ten produkt osobom, które tak jak ja mają przetłuszczającą się skórę głowy, ponieważ u nich sprawdzi się  najlepiej, mam wrażenie. Przy tym szamponie zdecydowanie możecie zapomnieć o obciążeniu i szybszym przetłuszczaniu, bo tego nie robi. Nie wysusza też mocno skóry głowy.



onlybio haircycling 2 minutowa ekspresowa maska do włosów

ONLYBIO HAIRCYCLING 2 MINUTOWA  EKSPRESOWA MASKA DO WŁOSÓW

Maskę do włosów testowałam jako kolejną zarówno z szamponem z tej linii, jak i z opcją apteczną w postaci przeciwłupieżowego szamponu  Vichy Dercos oraz szamponu peelingującego tej samej marki. Opakowanie jest dokładnie takie samo jak w przypadku szamponu i mimo gęstości produktu bardzo dobrze się go aplikuje. Kosmetyk bardzo dobrze nawilża, lekko dociąża włosy, nie powoduje puszenia czy strączkowania. Czy  maskę należy trzymać  na włosach jedynie 2 minuty? W tym wypadku nie trzeba się aż tak trzymać czasu. Zdarzyło mi się przetrzymać ją nieco dłużej na włosach i nie były one obciążone. Odżywka zdecydowanie ułatwia też rozczesywanie włosów, jeśli się plączą lub mają do tego skłonność. Podobnie jak szampon z tej linii przyjemnie pachnie połączeniem bergamotki, jabłka i jaśminu. 



onlybio haircycling serum silnie nawilżające

ONLYBIO HAIRCYCLING SERUM SILNIE NAWILŻAJĄCE


Przy tym produkcie zacznę od opakowania, które jest w tym wypadku bardzo praktyczne. Serum dostajemy w buteleczce z pompką, która zdecydowanie ułatwia sprawę, a aplikacja jest o wiele wygodniejsza, niż jakby to miało miejsce przy buteleczce z pipetą. Kolejny aspekt to fakt, że produkt jest bardzo lekki, a jednocześnie daje sporo nawilżenia, co wprawiło mnie w osłupienie. Ma się wrażenie przy aplikacji, że nakładamy dosłownie wodę na włosy, która wchłania się dosłownie w sekundę, ale daje efekt naprawdę WOW. Ja to serum stosowałam zarówno na mokrych, jak i na suchych włosach na długości oraz na końcówkach. Sprawdza się nie tylko do nawilżenia, ale też do wygładzenia włosów, jeśli tego potrzebujecie. Dodatkowo totalnie nie obciąża włosów, nie powoduje plątania ani nie zostawia na włosach żadnej warstwy. Serum oprócz tego, że tak super się sprawdza, to jeszcze bardzo ładnie pachnie nutami wodnymi. Zapach jest świeży i kompletnie nie męczy nosa, a wręcz nie macie ochoty przestać wąchać włosów potem. 


onlybio haircycling dwufazowa odżywka nawilżająco-ochronna

ONLYBIO HAIRCYCLING ODŻYWKA DWUFAZOWA WYGŁADZAJĄCO-OCHRONNA

Odżywki bez spłukiwania dzięki marce Onlybio właśnie to moja wielka miłość i zdecydowanie nie żałuję tego, bo ten produkt również dołączył do grona moich ulubieńców.

W tym wypadku opakowanie to wygodna buteleczka z atomizerem, który się nie zacina i nie dozuje zbyt dużej ilości produktu, choć z tą odżywką ciężko przesadzić. Nie mniej istotnym aspektem jest też to, że odżywki możecie spokojnie używać z pozostałymi produktami nawet w jednej pielęgnacji, jeśli tak lubicie. Dodatkowo odżywka oprócz tego, że nawilża włosy i wygładza, bardzo dobrze sprawdza się jako termoochrona podczas suszenia włosów. Muszę powiedzieć, że dzięki temu włosy nie są suche, nie plączą się, a co najważniejsze nie niszczą się przez temperaturę, choć warto też zadbać o dobrą suszarkę oprócz kosmetyków. Włosy po wysuszeniu dzięki tej odżywce są błyszczące, lejące i odpowiednio dociążone oraz pełne objętości. Myślę, że ten efekt mówi sam za siebie. 


Podsumowując, wszystkie kosmetyki z linii onlybio haircycling w moim przypadku okazały się po prostu świetne. Pielęgnacja onlybio jak zawsze w moim przypadku nie zawodzi i jestem z niej naprawdę zadowolona. Szampon, maska, serum i odżywka sprawdziły się świetnie w mojej pielęgnacji i zdecydowanie polecam wam wszystkie produkty. 

Dajcie znać, czy już używacie tych produktów. 

2 komentarze:

  1. Mam w planach wypróbować coś z tej nowej serii :) Na pewno skuszę się na początek na szampon do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.