Witajcie :) Dzisiaj po trochę dłuższym czasie pokazuję wam ostatni wpis z serii tego, co kupiłam w Ross na osławionej promocji -49%, tym razem będzie to już ostatnia część czyli usta i paznokcie. Muszę powiedzieć,że trafiło do mnie parę fajnych kolorów lakierów oraz coś do ust. Jeśli was ciekawi co jeszcze nowego będę testować zapraszam :)







1.RIMMEL 60 SEC. SUPER SHINE 405 ROSE LIBERTINE 5,54ZŁ- ten lakier był przeze mnie eksploatowany całe poprzednie lato baaaardzo często, co zaowocowało jego dużym zużyciem i zgęstnieniem resztek, więc zakupiłam nowy egzemplarz bo uwielbiam ten kolor. Idealnie pasuje do mięty :)

2. RIMMEL RITA ORA 806 GIVE IT SOME WELLY 5,54ZŁ- lakierów z tej serii jeszcze nie miałam nigdy, a ten przyciągną mój wzrok idealną szarością bez fioletowych tonów, więc wrócił ze mną. Zapłaciłam za niego groszowe sprawy, a kolor jest naprawdę ładny.


3.MISS SPORTY LASTING COLOUR GEL SHINE NR 585 3,43ZŁ- kolejny kolorek, którego nie mam swojej kolekcji jeszcze, a przyciągnął bardzo mocno mój wzrok, bo jest pięknym odcieniem niebieskości, który ładnie kontrastuje z szarością lakieru Rimmel, co z resztą na pewno widziałyście na insta jak umieściłam zdjęcie tej kombinacji na moich paznokciach.


4.SALLY HANSEN EXTREME WEAR NR 320 FUCHSIA POWER 7,54ZŁ-nad  lakierami Sally Hansen zastanawiałam się już jakiś czas, a konkretnie przy zapowiedzi tej promocji w gazetce Rossmanna, więc siłą ciekawości powędrowałam do szafy z rzeczonymi lakierami i wyłowiłam takie cudeńko właśnie. Na lato będzie jak znalazł.




5.POMADKA EVELINE COLOUR EDITION 703 CANDY ANGEL 8,08ZŁ- ta pomadka urzekła mnie nie tylko pięknym kolorem, ale opakowaniem, które wygląda naprawdę luksusowo jak dla mnie a sam produkt nie kosztuje majątek. Pomadki używam z powodzeniem codziennie i mam o niej jak dotąd naprawdę pozytywne zdanie i oby tak dalej.





6.MYBELLINE SUPER STAY 24H 05 LIGHT BEIGE 27,99Z NA PROMO -30%,REGULARNIE 39,99ZŁ- na tego przyjemniaczka skusiłam się z tego powodu,że o zgrozo skończyłam już praktycznie całe opakowanie lubianego przeze mnie Affinitona. Sama nie wiem gdzie się rozpłynęło tak naprawdę, ale pół roku to i tak dobry wynik moim zdaniem.  Miałam już okazję nosić ten podkład raz i jest nieźle. Sam produkt jest nowością podobno. Jeśli naprawdę się polubimy, to może więcej opowiem o nim w ulubieńcach miesiąca :)





I tak prezentuje się druga i ostatnia tura moich zdobyczy kolorówkowych. Mam zapasy chyba na wieczność tak naprawdę. Teraz pewnie będzie już tylko pielęgnacja w zakupach, a kolorówki na lekarstwo.


A wy znacie może któryś z tych kosmetyków? Jakieś wrażenia pozytywne mniej lub bardziej? Koniecznie dajcie znać :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku






10 komentarzy:

  1. A ten lakierek z Miss Sporty mam w identycznym kolorze i bardzo się z nim lubię :) ładne zakupy, zapas lakierów zrobiony :) Ja w tym roku tylko pomadki odżywcze bezbarwne kupiłam i jeden lakier z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiałam nad tą pomadką, ale wybór w końcu padł na Maybelline ze względu na obłędny zapach. Czekam na jakąś recenzje podkładu bo też się na niego czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki lakierów wybrałaś, wiosna pełną parą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te od Rimmel. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie lakiery Sally Hansen ale jak do tej pory nie udało mi się ich jeszcze używać. Ja na tej edycji promocji zakupiłam tylko jeden lakier marki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam, że ten podkład jest zupełnie inny niż był przed zmianą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego nowego podkładu Maybelline, muszę się mu przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też sie obkupiłam podczas promocji w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.