Witam was serdecznie w kolejnym wpisie. Wiem, że bardzo lubicie na moim blogu czytać serię o najlepszych kosmetykach za +/- 10zł co widać po wyświetleniach tych wpisów oraz po waszych pozytywnych komentarzach. Dzisiaj mam dla was coś troszkę podobnego, tylko że teraz będzie to kilka produktów w przedziale cenowym +/- 20zł i raczej ten wpis nie będzie częstym, ale jeśli pojawią się u mnie jeszcze jakieś kosmetyki z tej półki cenowej i wpis wam się spodoba, to chętnie stworzę kolejne takie zestawienie za jakiś czas. Oczywiście, jeśli kosmetyk, który tu pokażę, będzie miał swoją osobną recenzję tutaj, podlinkuję wam ją pod nazwą. A teraz nie przedłużając, zapraszam do dalszej części.





FARMONA DERMISS KREMOWY OLEJEK DO DEMAKIJAŻU- ten olejek kupiłam za ok 20zł w Naturze. Głównie zaspokoił moją ciekawość w kwestii tego, jak działa olejek demakijażu i czy na mojej mieszanej cerze taka forma zda egzamin powodowania niespodzianek na twarzy. Otóż zdał egzamin świetnie, bo radzi sobie z makijażem jak najbardziej, a cera jestem potem gładka i delikatnie nawilżona. I do tego wszystkiego jeszcze jest bardzo wydajny i wolno go ubywa z opakowania, mimo że nie szczędzę, kosmetyku myjąc nim twarz dwa razy.


 MAYBELLINE AFFINITONE 03 LIGHT SAND BEIGE-o tym podkładzie mało wam wspominam tak naprawdę, więc musiałam go tutaj umieścić. Jest lekki, dobrze kryjący, delikatnie nawilżający i dający takie ładne, świetliste wykończenie. Jak dla mnie genialny o każdej porze roku tak naprawdę. Zapłacicie za niego ok 28zł w każdej drogerii typu Rossmann, Hebe czy Natura. I jeśli lubicie takie podkłady warto się nim zainteresować.


LIVE LOVE LONDON LIVE MATTES- ta paletka muszę powiedzieć, że skusiła mnie matowymi kolorami, które dla mnie są idealne do codziennego, delikatnego, a zarazem szybkiego makijażu dziennego. Makijaż ładnie podkreśla oko, a jednocześnie nie jest czasochłonny. Jakiś czas temu można było dostać  kosmetyki tej marki w Rossmannie i jeśli jeszcze macie taką możliwość je dostać to warto zainwestować w nią te 25zł. Osobiście nie jestem nią zawiedziona. 



EVELINE CONTOUR SENSATION 3W1 BRĄZER, RÓŻ, ROZŚWIETLACZ 01 PINK BEIGE- za to trio do konturowania twarzy zawierające trzy kosmetyki zapłacimy 33,99ZŁ. Nie jest to mało, ale warto polować na nie podczas jakichś promocji, ponieważ wtedy wychodzi taniej i cena tak nie boli. Natomiast jak już ją przełkniemy, to dostajemy całkiem przyjemny produkt, który bardzo polubiłam. Przede wszystkim za pigmentację, kolor i trwałość. Najbardziej męczę z tej trójki, jak pamiętacie z makijażowych ulubieńców 2016 roku brązer i rozświetlacz, które naprawdę kocham. I nie żałuje,jak widzicie ani złotówki wydanej na produkt, mimo że nie była to cena regularna. 



I tak prezentuje się 4 kosmetyki w przedziale cenowym +/- 20zł, które godne są bliższego zainteresowania. Mamy na razie jeden kosmetyk do demakijażu oraz kosmetyki kolorowe. Mam nadzieję, że podpatrzycie dla siebie coś z tego zestawienia oraz że wpis był przydatny. 


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄


20 komentarzy:

  1. Fajny ten zestaw z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani jednego produktu z tego zestawienia nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko podkład i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek do demakijażu zainteresował mnie najbardziej :) Z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten olejek bardzo mnie zaciekawił :) muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład kiedyś miałam i był ok muszę kiedyś do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też polubiłam paletkę Live love ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta paleta cieni. Często stawiam na maty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę spróbować ten olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam zadnego z tych produktów, ale zainteresowałaś mnie tą paletką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z nich, ale zaciekawił mnie olejek.

    Co do szamponu: Miałam ten co polecasz, ale pogorszył mi stan skóry głowy na tyle, że to właśnie przez niego borykam się z łupieżem i swędzeniem skóry głowy od dawna, aż do dzisiaj !
    MOJA OPINIA:
    http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/2015/09/przepisy-babci-agafii-tradycyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie kremowe olejki, luknę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To kółeczko od Eveline chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z live love posiadam paletę jst na wyprzedaży za 8zł w ross :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka cieni wygląda obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na złość nie znam żadnego kosmetyku :) Paletka wygląda bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.