Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj zapraszam was jak co wtorek na nowy blogmas, który przygotowałyśmy razem z dziewczynami. Powiedzcie, czy czujecie świąteczny klimat w grudniu? Ja przyznam szczerze, że już drugi rok z rzędu nie bardzo czuję ten klimat i dość dziwnie było tworzyć ten wpis, aczkolwiek uznałam, że spróbuję sobie przypomnieć czas, kiedy go czułam i co właściwie go tworzyło. 





Świąteczne ozdoby i choinka 





Pamiętam, że wielką radochę w grudniu sprawiało mi ubieranie choinki w ozdoby różnego rodzaju. Bombki, łańcuchy i inne rzeczy oraz nieśmiertelne cukierki na choinkę, które zawsze muszą się na niej znaleźć. Obecnie jest to sztuczna choinka, ale kiedyś bywała i prawdziwa, niestety żadna z nich nie przetrwała dłużej niż okres świąteczny, potem wszystkie umierały na wiosnę. No cóż, poradzić. 






Playlista ze świątecznymi piosenkami na spotify 








 

 Bez świątecznych piosenek chyba nie ma świąt ani okresu przygotowań do nich. Wprowadzają taki przyjemny klimat jednak. Wyżej zostawiam wam playlisty ze spotyify zarówno ze starymi świątecznymi przebojami, jak i z tymi nowszymi. Oczywiście jedną z moich ulubionych piosenek jest Last Christmas duetu Wham, co jest wręcz nieśmiertelnym przebojem świątecznym, mimo że jest to smutna piosenka. Bardzo lubię też Driving home for Christmas Chrisa Rea.  Oczywiście jest też wiele innych piosenek tam, więc jeśli was ciekawią, zajrzyjcie. 




Przygotowywanie świątecznych potraw 




    Powiem wam, że BN nie wyobrażam sobie bez lepienia uszek i pierogów oraz świątecznego barszczu, który akurat o tej porze smakuje jakoś wyjątkowo inaczej niż w inne dni roku. To moje rodzinne tradycje, które tworzą święta od zawsze i bez tego one po prostu nie istnieją. Właściwie to niezawodny znak, że nie długo święta. Powiem wam, że ciężko mi sobie wyobrazić święta bez tych elementów. 



Świąteczne filmy







Tutaj można śmiało powiedzieć, że absolutnie nie ma świąt bez Home Alone i Home Alone 2. Kevin musi być :D Pamiętam jak kilka lat temu, Polsat chciał zaprzestać emisji tego filmu w  święta, to dostali z milion petycji, że tak się nie robi :D I powiem wam, że coś w tym jest jednak, ponieważ ten film naprawdę jest nieśmiertelny i nikt sobie nie wyobraża Bożego Narodzenia bez Kevina choćby po to, żeby patrzeć na niego jednym okiem gdzieś w tle. 


Zostawiam wam też tradycyjnie nasz rozkład jazdy :) 



Oczywiście zapraszam was też do innych dziewczyn, abyście mogły sprawdzić bez czego one nie wyobrażają sobie świątecznego klimatu :) 


🎇Turkusoowa


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam dekorować mieszkanie <3 a uszka i pierogi to moje ulubione dania wigilijne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze niezupełnie czuję ten świąteczny klimat, ale myślę, że poczuję go dopiero jak już ubiorę choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że sporo rzeczy się nam zgadza! :) Barszcz z uszkami fakt w Wigilię smakuje inaczej! Zazwyczaj mam do niego takie meeeh, ale z uszkami i grzybkami to życie! Chyba moja ulubiona potrawa wigilijna (chociaż ja mam z barszczem białym - taka ciekawostka :D).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę i Kevin będzie jednym z symboli Świąt :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Barszcz na święta smakuje wyjątkowo i jest to moje ulubione danie z uszkami a ja generalnie barszczu czerwonego nie lubię 😅 świąteczne piosenki też oczywiście muszą być!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kevin i lampeczki w pokoju i już są święta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już tydzień stoi choinka :) Codziennie piję przy niej herbatkę, naprawdę świetny nastrój :)

    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku jeszcze sama nie włączyłam żadnej świątecznej piosenki :D Kevina nie oglądam i nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałam. Pierogi z kapustą i grzybami muszą być! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To Twoja choinka? Bo muszę przyznać że wygląda idealnie :). Playlisty zgapię, będzie co słuchać przez ten calutki tydzień gotowania i sprzątania. Boże zapomniałam o Kevinie, how could I :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't know how could ya :D Punish yourself :D Moja choinka została dzisiaj ubrana dopiero i jutro będzie na insta. I to nie jest ta ze zdjęcia, nie mniej jednak chciałabym taką :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.