Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wracam do was z pierwszym wpisem w ramach naszej akcji #blogerkipolecają, tym razem jednak postanowiłyśmy zmienić jej nazwę na #świętazblogerkami, co by się wpisać w świąteczne i grudniowe klimaty. Na dole zostawię wam też rozkład jazdy ze ściągawką, jakie wpisy jeszcze się pojawią i kiedy, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie, co w danym tygodniu będzie go interesowało :) Pierwszym wpisem, który idzie u nas na tapet jest, list do św. Mikołaja/wishlista. Uprzedzam z góry, że moja jest krótka :) 











GLAMBOX BOHEMA BY LAMAKEUPEBELLA



blogmas, wishlista, list do świętego Mikołaja blog





Ta paleta jest cudowna i ja na nią choruję od momentu, kiedy się pojawiła. Niestety, a może i stety właśnie w codziennym makijażu jestem nud(n)a na maksa i uwielbiam wszelkie odcienie brązu na swoich oczach. W takich kolorach czuję się najlepiej i najbezpieczniej. A ta paleta idealnie spełnia te wymagania i od razu wpada w oko. Naoglądałam się sporo tutorali z nią w roli głównej i mój chcieizm nadal nie minął. Mam nadzieję, że może samej uda mi się zrealizować to małe marzenie. 



PĘDZLE DO MAKIJAŻU OCZU JESSUP 


blogmas 2020, wishlista 2020 blog, pędzle do makijażu jessup

 



Drugi chcieizm ma o wiele więcej czasu. Uwierzycie, że odkąd zamawiam na Alie ,nie mogę się zdecydować, który zestaw pędzli Jessup wybrać?! Never endig story. Owszem wiem, że chciałabym zestaw do oczu jedynie, ponieważ do twarzy mam inne, sprawdzone pędzle i po prostu tą kategorią się nie jaram :D Do oczu mogę mieć i ze sto pędzli i zawsze za mało :D Także, gdyby coś ja przygarnę taki śliczny zestaw bardzo chętnie :D 


ZAPACH BALMAIN EXTATIC 


Blogmas 2020, wishlista 2020, balmain extatic perfumy blog



Kolejny punkt na mojej liście to zapach Balmain Extatic, który ostatnio zawrócił mi w głowie w kwestii perfum i zdecydowanie jest moim jesiennym ulubieńcem i nie mogę się ostatnio od niego uwolnić. Zdecydowanie jest on ciepły, otulający i pudrowy, ale nie do przesady, aby bolała po nim głowa. I to mnie właśnie do niego przekonuje. Na blogu pojawiło się już parę słów o tym zapachu, więc zostawię wam swoje pierwsze wrażenia niżej. 




LAKIERY ALLEPAZNOKCIE KOLEKCJA BOSSY GIRL I ANTI DEPRESSANT


blogmas 2020, wishlista 2020, lakiery allepaznokcie molly lack

Blogmas 2020, wishlista 2020, lakiery allepaznokcie Molly Lack




Jak przystało na maniaka lakierów hybrydowych, nie mogło dzisiaj zabraknąć i tego wątku. Kolory z serii Bossy Girl i Anti Depressant są PRZEBOSKIE ! Idealnie jesienno-zimowe. Choć ja nie do końca się utożsamiam kolorystycznie z porami roku i czerwone, szare lub granatowe paznokcie mogę mieć i w środku roku, jeśli mam taką ochotę :D Powiem wam, że to kolejne lakiery obok Hihybrid na mojej chciejliście, a mam ją dość długą  w tej kategorii:D Nie pytajcie dlaczego :D 






Na końcu zostawiam wam, jak obiecałam nasz rozkład jazdy na ten miesiąc, abyście wiedziały kiedy i jakie wpisy będą się pojawiać :) 



Zapraszam was również do podglądnięcia listów do Mikołaja u innych dziewczyn :) Może coś was zainspiruje i podpowiecie Mikołajowi, co chciałybyście dostać w tym roku :) 


17 komentarzy:

  1. Skromnie ale bardzo konkretnie 🙂 swego czasu te pędzle też mnie kusiły ale stwierdziłam,że jednak mam ich za dużo 😂 Mam nadzieję, że Mikołaj w tym roku spełni Twoje marzenia 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam wielkiej chciejlisty jakoś tak. I w sumie lubię konkretne rzeczy, a nie się rozdrabniać z tym :) Ja bym mogła mieć miliard pędzli, a do oczu to szczególnie 😂

      Usuń
  2. Ja właśnie też się czaję ostatnio na pędzle i to taki cały zestaw najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bohema jest naprawdę piękną paletą<3 Też z chęcią ją dopiszę do listy swoich pragnień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu a to Ci zaskoczenie! Nic totalnie nie kusi mnie z Twojej listy :D Chociaż ta 2 kolekcja lakierów ma boskie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewidywałam, że nic Cię nie będzie kusiło :) Boskie kolory ma ta druga kolekcja to fakt 😍

      Usuń
  5. Urzekła mnie szczególnie ta paletka! Piękne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bohema Zuzi rzeczywiście jest bardzo ładna, ale ja właśnie mam jedną dużą podstawową paletę i wolę delikatnie poszaleć z dodatkami typu jakieś rude albo różowe akcenty. Więc mi bardziej leży na myśli paleta Agi Janoszki. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać jej drugie dziecko z współpracy z Hanią. Pędzle jessup planowałam kupić, później przeszło na beili. Chyba są trochę tańsze. Przy okazji przypomniałaś mi że nie napisałam o perfumach. Choć w sumie to dobrze, bo dzisiaj już je zamówiłam :D. Miałam kilka podejść do hybryd z ali i ja nie byłam tak zadowolona jak dziewczyny które mi je polecały. O tych jeszcze nie słyszałam. Miałaś już jakieś kolory czy zachwyciłaś się kolorystyką i chcesz sprawdzić jakość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety a może i stety właśnie, do końca nie wiem, że zawsze mam słabość do tych palet nude mimo że praktycznie wszystkie mam w takich tonacjach mniej lub bardziej :D A tobie zdecydowanie róże i rudości pasują kochana :) Aga będzie miała drugą paletę z Hanią? wOW Ja na razie choruję na Jessup :D A jaki zapach zamówiłaś ? Ja na razie mam jeden kolor z Allepaznokcie, który czeka na najbliższe mani, ale zapowiada się dobrze i mam nadzieję, że nie będzie problemów i będę mogła spełnić ten punkt z chciejlisty, co by zamówić sobie kilka lakierów i potestować :)

      Usuń
  7. Też przydałyby mi nowe pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby lista się szybko spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. These products seems amazing. Thank you so much for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/babor-hsr-lifting-cream-filorga-hydra.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna ta paletka! Też lubię głównie brązy na powiekach :) o ile w ogóle chce mi się malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O te pędzle znam i są naprawdę godne uwagi i polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paleta cieni Bohema i mi się mega podoba :) Powodzenia w realizacji wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej palety Bohema, bo zbiera same pozytywne opinie i ciągle jest wyprzedana na stronie.
    Czekam na kolejne posty z Waszej blogerskiej akcji :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.