Witajcie w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z kolejnym wpisem, co polecam. Na tapet bierzemy markę Eveline Cosmetics. Wśród wszystkich produktów, które testowałam była też pielęgnacja tej marki, ale tutaj mało produktów mnie naprawdę zachwyciło. Jeśli chodzi o makijaż, mam kilka perełek, które naprawdę warto znać. 





PODKŁADY

Zestawienie zacznę od dwóch podkładów Eveline, które miałam okazję przetestować w ostatnich miesiącach. Zostawię wam też ich osobne recenzje wraz ze swatchami. 


kosmetyki eveline


Selfie time to dość kontrowersyjny podkład, ponieważ jedni go kochają, drudzy nienawidzą i jest to bardzo indywidualna sprawa. U mnie ten podkład sprawdza się świetnie. Bardzo ładnie wygląda na skórze, tak świetliście. Dodatkowo super kryje drobne niedoskonałości oraz ukrywa zaczerwienienia na cerze. U mnie był to super podkład do codziennego makijażu, który nie obciąża i nie daje efektu maski. Zdecydowanie będę do niego wracać jeszcze. 



kosmetyki eveline

EVELINE COSMETICS WONDER MATCH 

Podkład Wonder Match długo był na mojej podkładowej wishliście i w końcu udało mi się go przetestować. Muszę przyznać, że zachwyca mnie swoją  prawdziwą lekkością i trwałością. Ten podkład moim zdaniem nadaje się na każdą porę roku właśnie dlatego, że jest niezwykle lekki. Nie czuć go na skórze zupełnie, a dodatkowo nie tworzy na niej maski, przez którą nasza skóra się dusi. Dodatkowo bardzo ładnie się wtapia i nie podkreśla żadnych suchych skórek. Jeśli chodzi o trwałość, wytrzyma również noszenie maseczki z prawie niewidocznymi śladami. Nie przetrwa jedynie kataru, aczkolwiek pocierania chusteczką nie widać bardzo mocno. 

*Podkład  znajdziecie na promocji w Rossmannie do 31.03.2022 za 26,49 zł. 


KOREKTOR


kosmetyki eveline



Jeśli chodzi o słynny kamuflaż, to bardzo lubię ten korektor za świetne krycie oraz przyjemną kremową konsystencję. Jest w niewielkiej grupie korektorów, które nie wchodzą mi w załamania oraz nie przesuszają skóry, jak to często bywa. Sprawdza się też świetnie jako baza pod cienie z racji krycia żyłek i dobrej trwałości. Jedyny mankament w moim przypadku to kolor. Niestety dobrałam sobie zbyt jasny i troszkę skomplikowało mi to sprawę, ale w pozostałych kwestiach to świetny produkt godny polecenia. 



PUDER 

kosmetyki eveline


Bambusowy puder udało mi się dostać na promocji w Rossmannie jakiś czas temu i muszę powiedzieć, że daje sobie radę mimo moich wcześniejszych obaw.  Super sprawdza się z moimi ulubionymi podkładami i utrzymuje makijaż przez cały dzień w ryzach. Dodatkowo pięknie wygładza skórę i daje satynowe wykończenie. Nie podkreśla też żadnych suchych skórek i nie wysusza cery w żaden sposób. Metoda z aplikacją puszkiem dołączonym do pudru świetnie przedłuża trwałość makijażu

*Aktualnie puder jest na promocji do 31.03.2022 i kosztuje ok. 15 zł.



I tym akcentem kończę ten wpis. W tym wpisie umieściłam produkty, które przetestowałam naprawdę porządnie i wiem, że są łatwo dostępne online i stacjonarnie. Czaję się jeszcze na inne produkty tej marki, w tym kultowe tusze do rzęs.  

Jestem bardzo ciekawa, czy macie jakieś perełki tej marki, które powinnam koniecznie poznać. 


4 komentarze:

  1. Eveline to jedna z moich ulubionych marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak tusze ta marka ma super :) Miałam różne i każdy bardziej lub mniej mi się sprawdził! Miałam też kilka ich podkładów, ale tu mam takie love hate. Ten selfie był rozczarowaniem np :D Co jeszcze polecam? Tusz do brwi, jeśli używasz, chociaż chyba nie używasz :P Balsamy też mają fajne w sumie - oprócz mango miałam też np malinowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z Eveline, szczególnie przypadła mi do gustu nowa seria Wonder Match :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię ich podkłady - Better Than Perfect, Wonder Match i Tea Tree :) I tusze do rzęs mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.