W kolejnej części sagi o mojej pielęgnacji pokażę wam moje etapy pielęgnacji twarzy wieczorem. Kroków jest tutaj zdecydowanie więcej, niż  poranna pielęgnacja twarzy zawiera. Wieczorna pielęgnacja to rytuał, na który lubię poświęcić nieco więcej czasu, bo uważam, że te kroki pielęgnacji nawet jeszcze bardziej procentują na przyszłość. Ciekawi, jakich kosmetyków używam? Koniecznie czytajcie dalej.

W moim przypadku pielęgnacja twarzy składa się z oczyszczania twarzy, tonizowania i nawilżania.

Wieczorna pielęgnacja twarzy krok po kroku

KROK 1 DEMAKIJAŻ

jak powinna wyglądać pielęgnacja twarzy
Redblocker olejek do demakijażu|Bielenda botanic formula płyn micelarny| Vianek łagodząca pianka myjąca do twarzy


W moim przypadku mycie twarzy składa się z trzech kroków. Pierwszy krok to olejek do demakijażu redblocker, który dość lubię, ale ma on swoje wady. Owszem dość dobrze rozpuszcza makijaż, ale jakoś średnio radzi sobie z tuszem do rzęs. I zawsze muszę się wspomagać płynem micelarnym. Zmycie kremu z filtrem i reszty pielęgnacji twarzy nie stanowi dla niego problemu. Drugi kosmetyk, który zawsze wkracza u mnie po olejku do demakijażu to właśnie płyn micelarny. Tym razem używam Bielenda Botanic Formula konopie+szafran. Lubię go za to, że jest skuteczny i nie podrażnia oczu, a to u mnie podstawa wieczornej pielęgnacji twarzy. Ewentualne resztki produktów ostatecznie zmywam pianką do twarzy Vianek, którą już znam i wiem, że mogę jej ufać. Kiedy mam już wykonany demakijaż i oczyszczenie skóry mogę przejść do prawidłowej pielęgnacji twarzy.

👉Redblocker olejek do demakijażu

KROK 2 TONIZACJA

jak powinna wyglądać pielęgnacja twarzy
Soraya Rosarium tonik-esencja różana


Tonik jest równie ważnym krokiem w mojej codziennej pielęgnacji twarzy. Używam tego samego produktu co rano, czyli Soraya Rosarium tonik-esencja, który wieczorem dodatkowo też koi cerę i równie dobrze co przy porannej pielęgnacji twarzy przygotowuje buzię pod dalsze kroki. Będzie dobry właściwie dla każdego typu cery, więc śmiało możecie po niego sięgnąć.

👉Soraya Rosarium tonik esencja

KROK 3 SERUM

jak powinna wyglądać pielęgnacja twarzy
Garnier skin active serum na noc 10% witamina C


Serum to mój ulubiony etap wieczornej pielęgnacji twarzy, ponieważ zawiera sporo składników aktywnych, które pozwalają na lepszą regenerację skóry. Tutaj mam kilka produktów, ale nie chciałam was zanudzać właściwościami każdego. Od niedawna znów wróciłam do witaminy c i testuję najnowsze serum garnier skin active z 10% witaminą C. Przyznam, że moja twarz świetnie się prezentuje po tym serum również rano, więc śmiem twierdzić, że świadoma pielęgnacja cery zdecydowanie mi służy, choć to nie tylko zasługa tego produktu. Kosmetyk zawiera też inne składniki, które odżywią skórę twarzy, więc nie martwię się, że cerze czegoś brakuje. I muszę powiedzieć, że odpowiada mi od pierwszego użycia, ale o tym, dlaczego, opowiem wam w osobnej recenzji. Na razie to takie moje luźne przemyślenia o tym kosmetyku. 

jak powinna wyglądać pielęgnacja twarzy
Vianek normalizujący krem na noc 


KROK 3 KREM NAWILŻAJĄCY\MATUJĄCY

Po serum nie może u mnie nigdy zabraknąć kremu. W zimie wieczorem stawiam na nawilżający krem, ale latem nawet ja potrzebuję odrobiny matu i muszę nałożyć krem o takich właściwościach właśnie. Takie wykończenie daje mi normalizujący krem do twarzy vianek, który w ciepłych miesiącach sprawdza się w moim rytuale super. W razie potrzeby wpisze się też w schemat pielęgnacji twarzy o poranku, bo i tak zdarzało mi się go używać. Ten krem będzie dobry dla mieszanej cery i dla tłustej skóry twarzy. Sprawdziłam go też w wielu konfiguracjach pielęgnacyjnych i zawsze świetnie się spisuje. Pamiętajcie też o tym, że serum jest obowiązkowe pod ten krem.

👉Vianek normalizujący krem na noc

jak powinna wyglądać pielęgnacja twarzy
Bielenda bakuchiol przeciwzmarszczkowy krem pod oczy


KROK 4 KREM POD OCZY

Do ważnych kroków pielęgnacji skóry twarzy należy też krem pod oczy. U mnie to naprawdę must have.  Dbanie o nawilżenie skóry pod oczami to podstawa, bo jest ona najcieńsza i najszybciej się starzeje. Używałam w ostatnich miesiącach różnych kosmetyków pod oczy i jedynie dwa zrobiły na mnie naprawdę dobre wrażenie. Krem przeciwzmarszczkowy bielenda bakuchiol niestety do nich nie należy, ponieważ jest dość lekkim produktem i na pewno nie nada się na suchą skórę. Kończę go z przeświadczeniem, że znajdę coś lepszego w zastępstwie.

PIELĘGNACJA DODATKOWA

jak powinna wyglądać pielęgnacja twarzy
Organique basic care face mask detox| Bielenda supremelab liftingująca maseczka do twarzy| Bielenda botanic formula maseczka odżywcza granat| Vianek maseczki do twarzy| Duetus maseczka do twarzy| Uzdrovisco peeling fitokatywny do twarzy


W moim przypadku świadoma pielęgnacja twarzy składa się też z dodatkowych kroków typu peeling twarzy i maseczki. W końcu oprócz mycia ważne jest oczyszczenie twarzy w inny sposób. Tutaj żongluję produktami i wybieram, to czego akurat skóra twarzy potrzebuje. Czasem trzeba ją oczyścić, a czasem bardziej zadbać o nawilżenie. Mam sporo maseczek do twarzy w saszetkach i tubkach, więc jest w czym wybierać. Większość produktów wam polecam od masek bielenda, po opcje marki Vianek. Nie testowałam jeszcze maski duetus i jestem ciekawa, jakie ona da efekty na mojej mieszanej skórze twarzy. Całkowitą nowością jest dla mnie też peeling fitoaktywny uzdrovisco, który udało mi się złapać na sporej promocji Rossmannie. Oczyszczanie skóry twarzy idzie mu nieźle i niech was nigdy nie zwiedzie jego kremowa konsystencja. Ma w sobie sporo drobinek, które nieźle zdzierają martwy naskórek. Dodatkowo peeling przyjemnie pachnie, ale nie umiem dokładnie określić co to za woń niestety.

👉Bielenda Supremelab maska liftingująca

👉Vianek maseczki do twarzy

👉Organique basic care 

Jak widzicie, moja wieczorna pielęgnacja cery składa się z kilku kroków więcej niż opcja poranna. Tutaj warto poświęcić jednak więcej czasu, zwłaszcza kiedy używacie kremu z filtrem, bo niedokładnie zmyty może zapychać, o czym sama się przekonałam. Nawilżenie i regeneracja skóry są równie ważne, podobnie jak dodatkowe kroki. Te wszystkie zabiegi zawsze dają mi pewność, że odpowiednio o siebie zadbałam i odpukać nie nękają mnie też niedoskonałości.

Dajcie znać, jak to u was wygląda pielęgnacja twarzy :) 


4 komentarze:

  1. Rozbudowana pielęgnacja jak u mnie. Ciekawi mnie ta pianka - może będzie w którymś z boxów, bo sama mam póki co bana na kupno tego typu produktów przez zapasy :D
    Znam olejek, ale na dłuższą metę nie byłam zadowolona, płyn oddałam siostrze, wszystkie maski w saszetkach z vianka i duetus (bardziej lub mniej ale) mi się sprawdziły. O esencji toniku soraya już wspominałam, a krem vianek był spoko na niedoskonałości jednak już bym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. warto robić taką rozbudowaną wieczorną pielęgnację,
    u mnie jest to zazwyczaj szybka pielęgnacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnych kosmetyków używasz. To serum z Garnier mnie bardzo ciekawi, muszę je szybko wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna pielęgnacja, ja używam trochę mnie produktów, ale może warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.