Przez te dwa miesiące odkąd pojawili się ostatni ulubieńcy, testowałam naprawdę sporo fajnych kosmetyków i ciężko mi było zdecydować się na te najlepsze produkty. Wybrałam zatem do tego wpisu, to po co sięgałam najczęściej i sprawdzało się u mnie najlepiej. Ciekawi, jakie kosmetyki znalazły się w ulubieńcach w czerwcu i lipcu? Koniecznie czytajcie dalej. 

Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca




Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca



W Biedronce całkiem niedawno pojawiły się pianki do twarzy, więc nie mogłam przepuścić takiej okazji i nie przetestować na własnej skórze tych produktów. Na pierwszy ogień wzięłam piankę z zieloną herbatą. Sprawdza się super w  mojej rutynie pielęgnacyjnej, ponieważ dobrze myje buzię zarówno rano, jak i  wieczorem, ale nie wysusza i nie podrażnia cery. Ma również świetny skład. Prawdziwa tania perełka. 


Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca

VIANEK NORMALIZUJĄCY KREM OCHRONNY SPF 50 

Kiedy Sylveco wypuściło kremy z filtrem, nie mogłam przejść obok nich obojętnie i nie spróbować na własnej skórze tych produktów. Z racji tego, że mamy lato wybrałam vianek normalizujący krem ochronny spf 50, który polubiłam od pierwszego użycia. Nie tylko chroni skórę, ale również świetnie nawilża skórę i spokojnie zastępuje krem na dzień. Świetnie nadaje się też w różnych konfiguracjach pielęgnacyjnych pod makijaż. Jestem po prostu zachwycona tym jak świetnie działa ten krem i na pewno wypróbuję inne wersje zimą z  mniejszym spf. 

Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca


Maskę Miya znalazłam w jednym z boxów Pure Beauty. Nie miałam okazji wcześniej jej poznać, więc tym chętniej przystąpiłam do testowania. Maska bardzo dobrze nawilża skórę, odżywia i sprawia, że jest promienna. W moim przypadku świetnie sprawdza się nałożona na serum, bo nie ściąga skóry, tylko powoli się wchłania i daje cerze, to co najlepsze. Warto jednak pamiętać, że nie daje się ona w okolice oczu. 


Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca

BIOTINNE SLOW AGE KREM NA NOC, KREM NA DZIEŃ I SERUM 

 Swój pierwszy kosmetyk biotinne miałam okazję poznać dzięki pudełkom Pure Beauty i był to balsam do ciała, z którym naprawdę się lubię. Natomiast mojej siostrze podkradam pielęgnację twarzy tej marki. Przyznam, że te kosmetyki są po prostu WYBITNE. Super nawilżają, odżywiają, a jednocześnie mają tak lekkie konsystencje, że jestem w szoku. Zarówno krem na dzień, jak i na noc wchłaniają się ekspresowo, a skóra jest tak miękka i tak wygładzona, że WOW. Serum również ma bardzo lekką konsystencję, a mimo to cera jest super nawilżona, gładka i taka promienna po jego użyciu. Ten produkt również szybko się wchłania w skórę i nie zostawia żadnej warstwy. Ta trójka to prawdziwy SZTOS i naprawdę polecam wam ją mieć w swojej łazience. Postaram się też za jakiś czas zrobić dokładną recenzję tych kosmetyków, bo naprawdę warto poświecić im więcej czasu. Dajcie mi jeszcze kilka chwil. 


Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca


Z kosmetykami marki onlybio znam się nie od dziś, ale po raz pierwszy w swojej łazience mam szampon rypacz intensywnie oczyszczający. I jak sama nazwa wskazuje, ten szampon naprawdę bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i dodaje objętości. Nie można go jednak używać jak codziennego szamponu, ponieważ to oczyszczenie jest na tyle porządne w moim odczuciu, że skóra głowy jest nieco wysuszona na dłuższą metę, co prowadzi do tego, że szybciej się przetłuszcza, bo potrzebuje nawilżenia. Tutaj potrzebna jest rozwaga. Dodatkowy atut to przyjemny zapach kokosa i mięty w tym szamponie. 



Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca


Obie odżywki bardzo polubiłam w mojej pielęgnacji włosów. Bardzo często stosuję je w duecie przy metodzie OMO. Sprawdzają się u mnie równie świetnie, jak kosmetyki biolixire. Odżywka emolientowa super wygładza i dociąża włosy. I dodatkowo ślicznie pachnie mango. 
Odżywka proteinowa najczęściej jest ostatnim krokiem w mojej pielęgnacji, ponieważ dodaje objętości i dodatkowo podkreśla fale. Ona również pachnie owocowo, ale w tym wypadku jest to kiwi. I zapach jest również przyjemny jak w wersji emolientowej. 


Najlepsze kosmetyki czerwca i lipca

AMBRA PERFUMY LANE NR 022 I 100 (ODPOWIEDNIKI D&G ANTHOLOGY NR 3 I ELIZABETH ARDEN GREEN TEA)


Gdybyście zapytały mnie, jak pachnie moje lato w tym roku, bez wahania pokazałabym wam te dwa zapachy ambra. Nr 022 kupiłam jeszcze wiosną i to był strzał w dziesiątkę. Perfumy są bardzo lekkie i nadaje się nie tylko na wiosnę ale również na lato. Ja głównie czuję tutaj rabarbar, arbuza i kiwi. Pod koniec dopiero czuć jaśmin. Zapach jest bardzo świeży i ma super trwałość.

Nr 100 skradł moje serce jeszcze bardziej. Tutaj mamy połączenie cytrusów i zielonej herbaty. Ten zapach jest jeszcze lżejszy i jeszcze ładniejszy. W gorące dni nie przeszkadza i nie dusi, a przyjemnie orzeźwia przez cały dzień. Jestem zakochana od pierwszego psiknięcia.



I tym orzeźwiającym akcentem kończę ten wpis. W czerwcu i lipcu jak widzicie, poznałam sporo produktów, które warto znać i zrobiły na mnie naprawdę świetne wrażenie swoim działaniem. Większa część pojawiła się na blogu już w osobnych recenzjach, ale resztę postaram się nadrobić jak najszybciej.

Koniecznie dajcie znać, co interesuje was najbardziej i czy jakieś kosmetyki znacie. 

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej ciekawią mnie produkty biotinne. Pierwszy raz je widzę, nigdy ta marka mnie nie kusiła, a balsam z boxa był super! Czekam na recenzję :)
    Kiedyś ciekawił mnie tez szampon Only bio - może będzie okazja by przetestować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka z Miya jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię odżywki z OnlyBio! :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zwróciłam uwagi na kosmetyki biotinne, ale jak widać warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi o zapachach ambra. Kiedyś je miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska Miya mnie kusi z Twojego zestawienia ulubieńców! Muszę wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.