Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie :) Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o moim nowym odkryciu w kwestii kremu do rąk. Jak same wiecie, jakiś czas temu zachwalałam peeling do stóp z Evree, po jego sukcesie postanowiłam wypróbować  krem do rąk, o którym dziś będzie mowa.   Skuszona również promocją sięgnęłam po ten. Czy powtórzył sukces peelingu? Tego dowiecie się czytając dzisiejszy wpis : )




Nazwa: Evree Krem głęboko nawilżający do bardzo suchej i szorstkiej skóry.
Cena: 5,99 zł w promocji w regularnej ok. 9 zł
Pojemność: 100 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann i Natura



Obietnice producenta:


Skład:



Wygląd naszego przyjemniaczka:



Moja opinia:

Jeśli chodzi o opakowanie, jest to tubka zamykana na solidny klik, tutaj jak najbardziej na plus, gdzie we wcześniejszych kremach zdarzało mi się zepsuć ten klik. Opakowanie utrzymane w kolorystyce bieli i niebieskości podobnie jak peeling który miałam wcześniej. Oczywiście tubeczka spokojnie może stać na głowie, dzięki czemu wydobędziemy jak najwięcej kremu, póki nie będzie potrzeby rozcięcia opakowania :)

Jeśli mowa o działaniu jestem zachwycona, powiem wam, mimo że moje dłonie nie są wymagające to niestety, ale prace domowe wykonuje bez rękawiczek, więc przesuszenia mam gwarantowane. Z tym kremem wiązałam większe nadzieje niż przy Nivea Błyskawicznie Nawilżającym, ponieważ jest treściwszy, a co za tym idzie, nie ma potrzeby powtarzać aplikacji tak często. Wracając jednak do działania, to jestem z niego zadowolona, bo krem radzi sobie naprawdę świetnie. Porządnie nawilża dłonie, nie wyparowuje w momencie mycia rąk, bo bardzo dobrze i podejrzewam, dogłębnie się wchłania, więc skóra nadal jest nawilżona. Podpisuje się również pod tym, że dłonie są wygładzone, a skóra w tym miejscu jest bardzo przyjemna w dotyku. Jeśli chodzi o wzmocnienie naturalnej bariery skóry przy kontakcie z detergentami, to sprawa wygląda tak, że staram się być systematyczna w stosowaniu kremu, a dodatkowego przesuszenia jak wcześniej po detergentach nie zauważyłam.

Dodatkowe atuty kremu to konsystencja i zapach. Jest gęsty i treściwy, co wpływa na jego wydajność, bo moim dłoniom nie potrzeba wiele tego kremu, aby porządnie i dogłębnie je nawilżyć. Zapach ma bardzo ładny, ciężko mi go opisać. Jest wyczuwalny w opakowaniu, podczas aplikacji oraz na dłoniach. Nie drażni mimo swojej intensywności, nie jest chemiczny ani sztuczny.

Nie pozostawia na dłoniach żadnego dziwnego uczucia lepkości bądź tłustości, czy innej powłoczki, która mogłaby przeszkadzać. Cena jak najbardziej adekwatna do jego działania. Nie podrażnia ani nie uczula w żaden sposób.

Podsumowując: jeśli szukacie dobrego kremu nawilżającego, który nie zmywa się za pierwszym umyciem rąk i faktycznie czuć to nawilżenie po nim, jak najbardziej polecam, bo ja jestem w nim zakochana i na pewno kupię ponownie kolejne opakowanie, bo jest tego wart :)


Plusy:
*cena
*dostępność
*wydajność
*super nawilża dłonie i co najważniejsze nie wymywa się przy pierwszym ich myciu, utrzymując to nawilżenie długo 
*pięknie pachnie
*jest gęsty i nie potrzeba go wiele aby nawilżył dłonie
*dłonie są wygładzone i bardzo przyjemne w dotyku 
*szybko się wchłania
*nie pozostawia lepkiego ani tłustego uczucia na dłoniach 
*całkiem dobrze radzi sobie też ze skórkami od paznokci co też sprawdziłam na sobie a moje skórki wyglądają dużo lepiej teraz 
*nie podrażnia ani nie uczula 


Minusy: 
Po prostu brak , jak dla mnie krem genialny naprawdę genialny ! 

A wy miałyście ten krem? Jakie macie wrażenia?


Pozdrawiam was serdecznie do następnego posta. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie s:woje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba :)
Miłego dnia kochane :)




17 komentarzy:

  1. Miałam wersję czerwoną i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremu, za to z tej firmy posiadam krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go nie mialam ale widze ze warto jest sie mu blizej przyjrzec:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty Evree :) tego kremiku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam zapas kremów do rąk, ale na zimę będę potrzebowała czegoś bardzo mocno nawilżającego i regenerującego - z chęcią go wtedy wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wydaje się taki niepozorny :P Przy okazji kolejnych zakupów- na pewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raczej nie używam kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nic nie miałam z tej firmy , może kiedyś się skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pozytywne recenzje czytam o kosmetykach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wersję różową tego kremu i również się z nim bardzo polubiłam, też uważam, że nawilżenie jest naprawdę na bardzo fajnym poziomie. Tubki też są dosyć ładne i takie porządne. Mi trochę brakowało jakieś lepszego bardziej pociągającego zapachu, ale oprócz tego to naprawdę fajne kremiki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj, najdalej przedwczoraj czytałam również zachwalającą opinię na jego temat. Ostatnio miałam go już w koszyczku, ale zrezygnowałam w ostatniej chwili, jak przypomniałam sobie o swoim zapasie. Ale kupię go następnym razem, kremów do rąk nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam czerwony i rewelacyjnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze nic z tej formy;)a kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam czerwoną wersję i byłam średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ręce byłyby z niego zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.