Witajcie kochane. Dzisiaj wpis wyczekiwany zapewne przez was jak i przeze mnie bardzo bo kto nie lubi czytać wpisów z nowościami. Jako,że w październiku praktycznie  powstrzymałam się od zakupów i zaczekałam trochę mogłam pozwolić sobie na mały napad na Rossmanna i Biedronkę w ostatnią sobotę. Kto jest ciekawy co nowego przytargałam ze sobą, zapraszam serdecznie :)















1. BB żel-krem- 4,99zł nie mogło go zabraknąć w mojej kosmetyczce, będzie tu gościł na zmianę z żelem z GP kóry też ostatnio naprawdę polubiłam :)
2. BB płyn micelarny wersja niebieska- 4,39zł tani, dobry, zawsze idealny do zmycia mojego makijażu jak i w roli toniku do twarzy. Mój niezbędnik ;)







3. Isana Pomadka Arbuzowa-4,49zł Nowość w mojej kosmetyczce, zastąpiła moje masełko z Bielendy, które również lubiłam ale nie udało mi się niestety zużyć go do końca w pół roku. Zapowiada się świetnie jak na razie, zobaczymy za jakiś czas czy dostanie nominację do ulubieńca listopada :)






4. Isana żel pod prysznic - miodowy??- zapaszek już mi się podoba. I to słodziaszne opakowanie z kurczaczkiem :)- 2,99zł

5. BB Kremowy żel pod prysznic Kokos i Melon- 7,99zł  już sam zapach jest mega przyznam, bo wybija się na pierwszą nutkę melon, kokos gra gdzieś w tle. Mam nadzieję się z nim polubić ;)

6. Isana Melon i Gruszka 2,99zł-moje ulubione połączenie przez cały rok, uwielbiam najbardziej ze wszystkich tą wersję zapachową i zawsze wracam do niej :)





7. Isana Żel do golenia zielone jabłko-6,99zł promo - po sukcesie pianki o takim samym zapachu postanowiłam skusić się tym razem na żel. Mam nadzieję,że będzie równie świetny jak jego siostra w piance bo ją naprawdę bardzo lubię za zapach i działanie.




8. Baby Dream Oliwka 5,49zł promocja- moja ulubienica do olejowania włosów. Sprawia się świetnie w mojej włosowej pielęgnacji i jest to już kolejne opakowanie moje :)

9. Ziaja Active antyperspirant w kremie- 4,99zł - mam go po raz pierwszy. Skusił mnie promocją i zapachem landrynek cytrynowych. Zobaczymy czy w tej cenie godnie zastąpi Adidasa Cool and Care czy Garniera Mineral.



10. My Secret Natural Beauty Paletka 02 Smoky Nudes - 13,99zł  Drogerie Natura - Paletka zdecydowanie pretenduje do ulubieńca tego miesiąca. Pigmentacja i kolory powalające naprawdę. Najmniej napigmentowany jest tylko pierwszy, najjaśniejszy cień a reszta to naprawdę cudeńka. Niedługo prawdopodobnie opiszę swoje pierwsze wrażenia z jej używania, a są naprawdę pozytywne bo jestem tą paletką zachwycona :)



11. Essence Lipliner nr 14 Femme Fatale-ok 6zł kolor naprawdę piękny, soczysty, czerwony niestety tylko nie pasuje akurat do bladości mojej twarzy, niestety za bardzo to podkreśla a szkoda bo jest naprawdę piękna i chciałabym ją nosić :(







I tak prezentują się moje nowości w tym miesiącu. Nie ma tego wiele, co mnie cieszy bo zamierzam jeszcze zrobić zapasy kolorówkowe podczas promocji -49% w Rossie co też wam pokaże w jakimś mini haulu.
A co was najbardziej zaciekawiło z moich nowości?


Pozdrawiam serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze,. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama .




48 komentarzy:

  1. Widzę parę perełek :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam dzisiaj ten żel melonowo-kokosowy i się zastanawiam czy po niego nie wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałaś płynu z garniera ? Wlasnie sie zastanawiam czy bb jest lepszy... Chyba bede musiala testowac ! :D
    Buziaki ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam Garniera, ale na razie raczej mnie do niego nie ciągnie :)

      Usuń
  4. Świetne zakupy, kulkę z Ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tą kulkę po raz pierwszy i na razie jestem zadowolona a to plus :)

      Usuń
  5. też ostatnio kupiłam oliwkę babydream i zaczynam się bawić w olejowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się w listopadzie ograniczam, ale nowy krem BB z Golden Rose mnie skusił ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ograniczałam w pazdzierniku, to teraz mogę troszkę poszaleć i uzupełnić zapasy :)

      Usuń
  7. ojej cienie My Secret boskie,chcę :D
    żel pod prysznic kokos-melon mam,kupiłam chyba latem jak były w ofercie i nie chce mi się drań skończyć,taka wielka flacha :D ale fajny jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję,że mi się długo nieskończy drań bo pachnie meeega po prostu :D Oj tak boskie te cienie boskie i sama mam ochotę skusić się na jeszcze którąś z tych paletek :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jakie będziesz miała zdanie o kremowym żelu z Biedronki. Po kolejnej zmianie opakowania mam wrażenie, że coś się popsuło w tych żelach - mam micelarny żel nawilżający, który kiedyś uwielbiałam, a teraz niestety jest kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam już drugie trzy trzecie opakowanie w nowej wersji tego różowego żelu i nadal jestem zadowolona z niego, choć nie wiem czy nie wygryzie go GP bo również bardzo przypadł mi do gustu i mam ochotę na kolejne opakowanie. Tej niebieskiej wersji długo już nie miałam, może coś w niej jeszcze mienili oprócz opakowania?

      Usuń
  9. Też skusiłam się na melon-kokos z BeBeauty i gruszkę z Isany :D Melonowy żel służy mi jako mydło do mycia rąk, bo uwielbiam jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam oba te produkty, więcej buteleczek miałam tej Isany gruszka i melon i w swojej roli podstawowej sprawdza się mega. A BB też pretenduje do miana ulubieńca w tym miesiącu :)

      Usuń
  10. no to zaszalałaś kochana :D nono :D będzie co używać :P Sporo rzeczy znam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zaszalałam fakt nie powiem nie powiem :D Oj będzie intensywne używanie :)

      Usuń
  11. Ostatnio ponownie polubiłam się z micelkiem z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żel z gruszką kiedyś wąchałam w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardzo przyjemnie pachnie i od dawna bardzo się z nim lubię, więc jak tylko jest okazja zakupuje :)

      Usuń
  13. Sporo Isany, a tą naprawdę lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pianka ma bardzo ładny zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy- pianka z Isany jest super
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jedną z moich ulubienic, szczególnie przez ten zapach :)

      Usuń
  16. Miałam kiedyś ten płyn BB z Biedronki i był niezły :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo niezły bym powiedziała, ponieważ zużyłam już z X buteleczek i nadal jest niezawodny dla mnie :)

      Usuń
  17. Melon w rzeczywistości pachnie świetnie, ciekawa jestem jak w kosmetykach bo nigdy nie miałam. W każdym razie, któryś z żeli Isany na pewno sobie wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości nie miałam jeszcze okazji wąchać takiego prawdziwego melona, więc mam kosmetyczną namiastkę przynajmniej. Moim zdaniem to pachnie całkiem przyjemnie i polecam ci sprawdzić albo żel z BB z biedronki albo Isanę właśnie melon i gruszka :)

      Usuń
  18. Fajne nowości, ciekawa jestem zapachu żelu do golenia z isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę parę słów więc, a zapach baaardzo przyjemny ma, tak jak pianka z tej serii :)

      Usuń
  19. Raz miałam żel pod prysznic Isany, jak dla mnie trochę kiepski:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz nie wymagajmy cudów od tych żeli, dla mnie w tej cenie są świetne i na pewno jeszcze zakupię wiele opakowań ;p

      Usuń
  20. Żele z Isany i BeBeauty lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel-krem BeBeauty to mój totalny ulubieniec wszech czasów, już nie wiem, ile opakowań zużyłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie żel kokos i melon ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.