Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj wraz z dziewczynami mam dla was kolejny wpis z serii blogerkipolecają. Tym razem będzie kilka słów o naszej pielęgnacji włosów.  W mojej pielęgnacji nie znajdziecie żadnych rozbudowanych kroków, ale jeśli ciekawi was, jakich produktów używam aktualnie i co mi się sprawdza, zapraszam do dalszej części wpisu. 





Na początku przypomnę wam, że mam przetłuszczające się włosy, którym brak objętości u nasady, a końcówki mają raczej suche. Moje kosmyki też dość łatwo jest obciążyć zbyt bogatą pielęgnacją, więc muszę stosować produkty rozważnie, a szczególnie maski do włosów.  Jak same widzicie, moje włosy to żadna enigma i nie mam z nimi większych problemów. 


PS. Pod każdym zdjęciem zostawię wam też tradycyjnie linki do recenzji produktów, jeśli już się pojawiły. 


CZYM MYJĘ WŁOSY?

blogerkipolecają, aktualna pielęgnacja włosów blog



O tym, że jestem prawdziwym miłośnikiem rypaczy wśród szamponów, na pewno nie muszę nikomu mówić. W ostatnim czasie mam w swojej kosmetyczce 3 szampony i czarne mydło. Pierwszy to dla mnie totalna nowość, a konkretnie vegański szampon oczyszczający z bergamotką marki Joanna, który rozgościł się w mojej kosmetyczce, bo faktycznie świetnie radzi sobie z oczyszczaniem włosów, mimo swojego delikatniejszego składu oraz przedłuża świeżość włosom do 3 dni, co przy obecnych warunkach zimowych jest dla mnie zabawieniem.  Szampon dziegciowy pojawił się na blogu wiele razy, więc nie muszę chyba wspominać, że bardzo go lubię, bo ratuje mnie, kiedy na mojej głowie pojawia się łupież. Produkt pantene to akurat efekt promocji w Hebe i kosmetyk, który poznałam i polubiłam, dzięki testom z wizaż.pl. W dziedzinie mycia włosów nie mogłabym też zapomnieć o czarnym mydle babuszki agafii, które odkryłam rok temu i z powodzeniem stosuję do mycia kosmyków, kiedy nie mam ochoty używać odżywki, a ono daje mi w zamian mega objętość bez puszenia, czy plątania się włosów. Dla mnie hit i jeśli jeszcze nie znacie, koniecznie to nadróbcie. 


MASKA I ODŻYWKA? 

blogerkipolecają, aktualna pielęgnacja włosów blog


To dość ważne elementy w mojej pielęgnacji, choć do masek bardzo się nie przywiązuje, bo od kilku miesięcy próbuję zużyć giganta, którego widzicie na zdjęciu, a konkretnie produkt 4in1 marki Gliss. Maski można używać aż na 4 sposoby podobno. Ja najbardziej lubię formę maski przed myciem włosów, jeśli już, bo produkt  nawilża, odżywia i wygładza włosy, a do tego ładnie pachnie. Natomiast prawdziwy hit wśród tej dwójki to odżywka z bambusem i biotyną marki Pantene, która jest genialna i mogę spokojnie o niej powiedzieć, że robi prawdziwą taflę z włosów, a wcale ich nie obciąża. Dla mnie to prawdziwy hit w mojej włosowej pielęgnacji i naprawdę mogę powiedzieć, że z czystym sercem wam ją polecam ze wszystkich tego typu produktów, które testowałam w ostatnich miesiącach. 


ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK 

blogerki polecają, aktualna pielęgnacja włosów blog

Zabezpieczanie końcówek to jest w mojej pielęgnacji włosów  w miarę stały punkt i tylko raz miałam od tego przerwę przez parę miesięcy. Od kilku miesięcy używam olejku wella sp luxe oil, który sprawdza się bardzo dobrze w swojej roli, a jest przy tym naprawdę lekki, co sobie cenię, ponieważ moje włosy nie lubią obciążenia na żadnym etapie pielęgnacji, mimo że końcówki to u mnie dość suchy obszar. 

💇Wella Sp Luxe Oil

STYLIZACJA 

blogerki polecają, aktualna pielęgnacja włosów blog

Jeśli mowa o stylizacji włosów to przyznam, że nie jestem bardzo wymagająca w tej kwestii. Mam i typowy spray do utrwalania włosów marki Joanna oraz mgiełkę termoochronną Marion. Powinnam wam tutaj jeszcze pokazać suchy szampon maki Bastiste, ale jego używam w sytuacjach awaryjnych, kiedy nie mam możliwości umycia włosów, więc nie jest to stały element, a raczej doraźna pomoc. 



I tak prezentuje się moja pielęgnacja. Nie ma w niej nic skomplikowanego, a te kroki w zupełności wystarczają moim włosom. Kiedyś próbowałam też olejowania czy kremowania włosów, ale obecnie nie bardzo mi te zabiegi leżą, a najbardziej zastanawiam się nad wprowadzeniem peelingu skóry głowy, ale czas pokaże, czy zrealizuje ten pomysł. Koniecznie dajcie znać, jak wygląda wasza pielęgnacja włosów i jakich kosmetyków używacie.

Niżej zostawiam wam też linki do innych dziewczyn, abyście mogły podejrzeć jak u nich wygląda pielęgnacja włosów :) 

💇 Zaczarowaana

💇The Special Beauty

💇Subiektywne Piękno

💇Z mojej strony lustra

💇Femperially 

💇Okiem marzycielki

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czarne mydło Agafi. Dawno nie miałam, ale był czas, że myłam tylko nim włosy.
    Muszę koniecznie wrócić do tej metody i kupić nowe opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja późno odkryłam to mydło ale nie żałuję, bo jest genialne do włosów i ostatnio ciągle do niego wracam 🙂

      Usuń
  2. Uwielbiam tą mgiełkę termoochronną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło poznać Twoją pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka z bambusem i biotyną z Pantene bardzo mnie zainteresowała, będę ją miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto się nią zainteresować, bo efekty są super 👍

      Usuń
  5. Ale ładna ta grafika na początku!
    Ja dopiero dzisiaj robiłam zdjęcia do tego wpisu i właśnie sobie uświadomiłam, że nie zgarnęłam suchego szamponu ;D ale w sumie tak jak Ty nie używam go często. Zainteresował mnie szampon Joanny (też mam włosy przetłuszaczające się) i kosmetyk Pantene - używałam kiedyś innych i dobrze u mnie wypadały. A produkt termoochronny Marion miałam w formie serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ostatnio mam małego freaka w tej kwestii i chcę żeby do siebie pasowały te grafiki, więc bardzo dziękuję za docenienie ❤️❤️ W sumie ja się skapnęłam podobnie jak ty po fakcie, że nie wzięłam suchego szamponu, ale potem pomyślałam, że a dobra najwyżej o nim wspomnę tak ogólnie, bo nie jest to taki stały element mojej pielęgnacji, a jednak na awaryjne sytuacje jedynie. To masz takie włosy właśnie jak moje i sądzę, że ten szampon może się sprawdzić. Co do odżywki pantene ja mam ją po raz pierwszy wgl i jak na razie pasuje moim włosom, więc mam kolejne opakowanie 🙂

      Usuń
  6. Kurcze miałam to czarne mydło ale jakoś się nie odważyłam aby używać go na włosy i chyba troszkę żałuję. Muszę przyznać, że żadnego z tych kosmetyków nie znam i ale ten szampon Joanna mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to mydło jest właśnie przede wszystkim świetne na włosy. Próbowałam nie tylko na sobie, a moja głowa jest wybitnie wybredna. Nie trzeba go nakładać wiele, aby był super efekt, bo ono działa jak mocno oczyszczający szampon, ale ma delikatniejsze substancje myjące 🙂 Szampon z Joanny jest super i polecam wypróbować. Zresztą planuje niedługo jego recenzję 🙂

      Usuń
  7. Herbal care lubię tak bardzo jak Ty. Muszę sobie kupić nowe opakowanie, ciągle o tym zapominam. Pantene, mimo że jest taki popularny to nigdy nie używałam. Tak samo czarnego mydła. Jak Paulina nie odważyła się używać go na włosy tak ja w ogóle boję się testować tego produktu. Odżywki widzę pierwszy raz na oczy, a przez to jak się nimi zachwycasz to powiem Ci że aż chyba sobie wrzucę na listę do rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluje jak tylko mi się skończy ten szampon, bo to w ostatnich miesiącach obowiązkowy element mojej kosmetyczki,dzięki tobie kochana zresztą, bo to u Ciebie zobaczyłam te kosmetyki🙂 kochana to czarne mydło naprawdę nie jest takie straszne, a jest dobre nawet dla alergików, wiem bo moja siostra to bardzo dobry przykład. Od typowych rypaczy miała podrażnioną głowę i takie nie fajne uczulenie/plamy od rypaczy właśnie , a odkąd używa czarnego mydła nie ma tego problemu absolutnie. Ja na sobie używam i żyje mi się nieźle, bo ono działa jak delikatniejszy szampon do przetłuszczających się włosów, a nie tylko do nich tak naprawdę się nadaje, bo próbowałam i na twarz i na ciało, choć oczywiście nie namawiam jak się go super bardzo boisz, choć myślę, że nie ma czego 🙂 Kochana tę z pantene to koniecznie wrzuć 🙂

      Usuń
  8. To czarne mydło Agafii używam, ale mogłoby się już skończyć, strasznie wydajne jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wychodzi bardzo szybko, ale nie używam sama na szczęście 🙂

      Usuń
  9. Znam tylko czarne mydło - kocham :D Poza tym to nic, no chyba, że z Twojego bloga :) Ciekawi mnie Szampon Joanny - ostatnio coś stał się popularny :D Cały czas też pamiętam o tym 2 szamponie Joanny :D Mam go na liście, myślę, że w końcu będzie mój. Pantine (jakkolwiek to się pisze) nigdy mnie nie kusiło, a widzę, że to błąd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne mydło wiadomo, że love. To uzależnia ❤️ O szamponie Joanny będzie niedługo kilka słów, bo jest tego wart 🙂 Co do Pantene to warto moim zdaniem, bo odżywka jest naprawdę super 👍👍

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.