Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj jak na koniec każdego miesiąca przyszedł czas na rozliczenie z pustakami, które mi się nazbierały w ostatnim czasie. W tym miesiącu wyjątkowo nie ma rozczarowań wśród zużytych przeze mnie produktów.  Jeśli jesteście ciekawe, co udało mi się zużyć tym razem, zapraszam do dalszej części wpisu. 





TWARZ

projekt denko wrzesień 2020 blog
Bebeauty maska do twarzy woda różana&jagoda acai| Nacomi arganowy krem pod oczy|Eveline matujący płyn micelarny 5w1| Tami ręczniczki bawełniane| Bebeauty płatki kwadratowe| Eveline Bubble Face Mask wersja oczyszczająca| Projekt denko wrzesień 


BEBEAUTY MASKA DO TWARZY W PŁACHCIE WODA RÓŻANA I JAGODA ACAI 


Ta maska jako jedna z dwóch sztuk i zarazem ostatnia, które udało mi się kupić i wypróbować, kiedy pojawiły się w biedronce. Zrobiła na mnie o wiele przyjemniejsze wrażenie niż wersja z ogórkiem. Oczywiście jak poprzedniczka była źle wycięta, ale samo działanie było bardzo fajne. Twarz była przyjemnie nawilżona, a esencja szybko się wchłonęła. Po więcej szczegółów wraz z analizą składu odsyłam was do osobnej recenzji. 

NACOMI ARGANOWY KREM POD OCZY

Krem arganowy Nacomi to już chyba kultowy kosmetyk w Internecie i wiele zostało już powiedziane na jego temat. Nie można mu odmówić tego, że jest naprawdę treściwy i świetnie nawilża, a im mniej go nałożycie tym lepiej. Nie przekłada się to co prawda na wydajność, ponieważ używany codziennie szybko dobija denka, więc u mnie lądował już po jakimś czasie w wieczornej pielęgnacji, ponieważ nie chciałam, żeby aż tak szybko się skończył. Udało mi się też porównać go  do mojego ulubieńca marki botanic skinfood, a jak to wypadło, możecie przeczytać w recenzji niżej. 

👉Nacomi arganowy krem pod oczy vs Botanic Skinfood|-->Recenzja Kremu Nacomi


EVELINE COSMETICS MATUJĄCY PŁYN MICELARNY 5W1 


Ostatnio nawet mi dość po drodze z marką Eveline i ich pielęgnacją, czego dowodem są dwa kosmetyki tej firmy, które znalazły się w denku. Pierwszy to matujący płyn micelarny z bambusem, który naprawdę bardzo polubiłam. Radzi sobie z makijażem bardzo dobrze, nie podrażnia skóry ani oczu, co dla mnie jest ważne. Uratował mi również podrażnione przez inny płyn micelarny oczy, więc tym bardziej nie mogłabym go nie lubić. Po więcej szczegółów na jego temat oraz test zapraszam was do osobnego wpisu, który podlinkowałam niżej. Ja na pewno jeszcze  wrócę do tego kosmetyku. 

🌼Eveline Cosmetics matujący płyn micelarny 5w1


TAMI RĘCZNICZKI BAWEŁNIANE 100% BIODEGRADOWALNE 2X


Te ręczniczki jak widzicie, zagościły już na stałe w mojej rutynie pielęgnacyjnej. Głównie służą mi do osuszania cery po jej umyciu rano i wieczorem, ale także wypróbowałam je do ściągania glinkowej maseczki, co poszło całkiem nieźle w moim odczuciu, a na twarzy nie zostały resztki. Na pewno kupię je ponownie. 



BEBEAUTY PŁATKI DO DEMAKIJAŻU KWADRATOWE 2X

Tych płatków używam od lat właściwie i pojawiają się chyba w każdym denku tak naprawdę. Z moich doświadczeń są najtrwalszymi i najwygodniejszymi do zmycia makijażu. Wystarczą mi dwa takie spore płatki do tego celu. Dodatkowo są trwałe, nie rozwarstwiają się i nie troczą. Kosztują również niewiele, a ja mam już nowe opakowania. 


EVELINE COSMETICS BUBBLE FACE MASK WERSJA OCZYSZCZAJĄCA

Jak same wiecie, to moja pierwsza maseczka bąbelkująca i przyznam, że podoba mi się bardzo ta pianka, która pozostaje po takiej masece, a sam efekt jak potem wyglądacie, też bywa zabawny, kiedy maska jest spieniona :D Jednak sam bajer bąbelkowania nie przesądził o tym, że spodobała mi się taka forma maseczkowania. Bardziej cenię sobie jej działanie. Mianowicie maska delikatnie oczyściła cerę, uspokoiła niedoskonałości oraz bardzo przyjemnie nawilżyła skórę. Twarz nie była klejąca ani oblepiona żadną warstwą. 


CIAŁO


ziaja, garnier, pielęgnacja ciała denko
Ziaja baltic home spa fit żel 3w1| Ziaja baltic home spa hit peeling do ciała| Garnier Mineral Protection 6|Projekt denko wrzesień




GARNIER MINERAL PROTECTION 6  2X

Ta kulka gości na stałe w mojej kosmetyczce od dawna i to kolejne dwa zużyte opakowania. Właściwie to nie wiem, co powinnam wam o niej napisać, aby się nie powtarzać zbytnio. Sama wiecie też, że to stały element moich comiesięcznych projektów denko. Oczywiście kupiłam już nowe opakowania. 


ZIAJA BALTIC HOME SPA FIT ŻEL 3W1 TWARZ, CIAŁO, WŁOSY 

Ten żel trafił do mnie w ramach testowania z wizaż.pl i został moim ulubieńcem, tak samo, jak peeling do ciała z tej serii, o którym wspomnę wam za chwilę. Tego gagatka bardzo lubiłam używać zarówno do kąpieli, jak i podczas krótkiego prysznica po domowych ćwiczeniach, zwłaszcza w gorące dni. Pięknie pachniał mango i w razie potrzeby można nim umyć całe ciało, jak nie macie pod ręką nic innego. U mnie na samym końcu skończył jako ulubiony żel pod prysznic i od czasu do czasu szampon do włosów w awaryjnej sytuacji. Na pewno do niego wrócę, ponieważ jest tani i mega wydajny, a przy okazji nie wysusza mi skóry, zapach mango przypomina mi lato. 


ZIAJA BALTIC HOME SPA FIT GRUBOZIARNISTY PEELING GLICERYNOWY 

Peeling na samym początku nie wzbudził mojego zaufania względem swojej trzęsącej się jak galareta konsystencji oraz drobinek krzemu, myślałam po prostu, że będzie słaby, ale bardzo się pomyliłam, bo jest świetny i na pewno zagości w mojej kosmetyczce po raz drugi. Bardzo go lubię używać na suchą skórę. Świetnie zdziera martwy naskórek, a skóra pozostaje wygładzona, mięciutka i nawilżona. Więcej o tym peelingu i żelu przeczytacie w osobnej recenzji, która powstała już jakiś czas temu. Jak wspomniałam, ja na pewno wrócę do tej dwójki. 



    WŁOSY


joanna, le petit olivier pielęgnacja włosów denko
Joanna tradycyjna receptura chmiel i drożdże szampon| Le Petit Olivier odżywka do włosów z różową glinką| Projekt denko wrzesień


JOANNA TRADYCYJNA RECEPTURA CHMIEL&DROŻDŻE PIWNE SZAMPON 

O tym szamponie trąbie wam już prawdopodobnie do znudzenia i ja to rozumiem całkowicie. Jeśli jednak jeszcze nie miałyście okazji go wypróbować, to polecam serdecznie. Zostawię wam też niżej osobną recenzję tego kosmetyku. 

🌿Joanna Tradycyjna Receptura Szampon do włosów chmiel&drożdże


LE PETIT OLIVIER ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z RÓŻOWĄ GLINKĄ 

Odżywkę miałam w zestawie razem ze świetnym szamponem tej marki również z różową glinką. Bardzo dobrze się sprawdzała na moich przetłuszczających się włosach dając im nawilżenie i objętość. Powiem wam, że po raz pierwszy zdarzyło mi się używać odżywki z glinką na włosy i przyznam, że to było miłe zaskoczenie. Podobnie jak jej wydajność. Po więcej szczegółów zapraszam do osobnej recenzji tego kosmetyku, która powstała jakiś czas temu już. 

KOLORÓWKA/PAZNOKCIE


elisium nails slip liquid
Elisium Nails Flexy Gel system slip liquid| Projekt denko wrzesień


ELISIUM NAILS SLIP LIQUID FLEXY GEL 

W denku wylądował również jeden produkt z kategorii kosmetyków kolorowych, a konkretnie z sekcji dotyczącej paznokci. Dobrze wiecie, że noszę żelowe paznokcie i slip liquid pomaga mi w formowaniu żelu na formie w odpowiedni kształt. Pisałam na jego temat więcej w osobnym wpisie z  instrukcją  jak wykonać paznokcie żelowe krok po kroku, więc po więcej szczegółów odsyłam was niżej :) 




I tak prezentuje się szczęśliwa trzynastka zużyta przeze  mnie we wrześniu. Powiem wam, że to całkiem przyjemny wynik, choć mniejszy niż ostatnim razem. Żaden kosmetyk mnie zawiódł w tym miesiącu ani nie okazał się rozczarowaniem. Jak widzicie, wpadło też coś z kategorii paznokciowej.     Dajcie znać jak wasze wrześniowe denka, skromnie czy na bogato :) 

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście.. udane denko :D Znam tylko płatki i też są moim nr 1. Oprócz tego kusi mnie krem pod oczy (na pewno go kupię, ale mam póki co mały zapasik), szampon Joanna i maska Eveline, chociaż zazwyczaj wolę kupić w takiej cenie większe maski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych kosmetyków, koniecznie muszę wypróbować tą babelkową maseczkę z Eveline i szampon do włosów z chmielem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka ciekawych produktów, ale jak tak patrzę na całokształt, to w sumie nic nie miałam ( poza płatkami :P) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezłe denko choć u mnie chyba będzie tego więcej, będę się brać jutro za zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować ten peeling Ziaja zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam żel 3w1 z Ziaja Baltic Home i był on piekielnie wydajny, przyjemnie mi się go zużywało. Miałam też kiedyś arganowy krem pod oczy z Nacomi i miło go wspominam. Reszty produktów nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam krem pod oczy i ja w sumie zachwytów nad nim nie rozumiem bo według mnie wcale nie był taki treściwy jak się o nim pisze. Ale jak wiadomo każdy ma inne potrzeby ;) Po za tym ltemw znam płatki kosmetyczne a reszty produktów nie miałam okazji jeszcze używać;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.